Visiškai 100 procentų apsisaugoti nuo nuleistos padangos yra neįmanoma (nebent visai nevažinėsite dviračiu). Tačiau yra tam tikrų priemonių ir būdų, kurie gali padėti turimas padangas apsaugoti nuo per greito susidėvėjimo ir suplyšimo ir tuo pat metu sumažinti nuleistos padangos tikimybę.
Turbūt svarbiausias žingsnis siekiant apsisaugoti nuo nuleistos padangos yra jų slėgio tikrinimas prieš važiavimą į lauką. Ant padangos sienelės būna parašyta, koks yra rekomenduojamas slėgis – jis gali skirtis priklausomai nuo jos tipo. Paprastai plentinių dviračių slėgis varijuoja apie 100 -140 psi, kalnų dviračių – 30 – 50 psi, o miestinių dviračių – 60 – 80 psi. Per mažai pripūtus padangą, ji gali susispausti iki rėmo ir dėl to atsiranda mažos skylutės.
Padangos turi būti prižiūrimos net važiavimo metu. Jas reikia nuolat tikrinti, ar nėra įstrigę kokių šukių, atplaišėlių. Jei atrodo, kad važiuodami pervažiavote stiklo šukę ar aštrų akmenį, geriau yra sustoti ir pasitikrinti. Radus kažką įstrigus padangoje, tai reiktų pašalinti, o atsiradusius įbrėžimus užklijuoti. Praleidus tokius dalykus, po kelių metrų galite sustoti su nuleista padanga, o užklijavus spėsite grįžti iki namų, kur galėsite atidžiau ją patikrinti. Po važiavimo grįžę namo patikrinkite padangas ir dėl susidėvėjimo – susitrynusios plyšta greičiau.
Apsaugoti padangas gali ir specialios priemonės. Viena iš tokių priemonių yra purškiamas hermetikas, kuris veikia kaip klijai. Atsiradus nedidelei skylutei, skystis gali subėgti į ją ir užkimšti. Iš išorinės pusės galima pasinaudoti padangų pleistrais, kurie sulipina padangas ir neleidžia joms praplyšti. Tai ypač rekomenduojama, jei pastebėjote vietas, kurios gali greitai plyšti. Nors tokie pleistrai prideda svorio, jie itin reikalingi kliūtinguose ruožuose.
Galima paieškoti ir tokių padangų, kurios specialiais sukurtos, kad būtų labiau atsparios įvairiems suplyšimams. Tokios padangos yra brangesnės, tačiau gali būti itin vertingos, jei turite plentinį dviratį, kurie blogiau reaguoja į kliūtis.
Jei norite išvengti subliūškusių padangų, rekomenduojamos ne tik įvairios priemonės, bet ir bekelių, kliūtingų ruožų vengimas. Pastebėtas kliūtis reiktų aplenkti, nevažiuoti tiesiai ant jų, nes būtent tai ir gali greitai pakenkti padangoms. Taip pat nereiktų nuolat staigiai stabdyti – taip galima lengvai nutrinti padangas. Prieš važiuodami nepamirškite pasitikrinti jų slėgio – jos turi būti tinkamai pripūstos.