0zł

Matuokis, keisk ir grąžink NORTHWAVE aprangą ir avalynę nemokamai

Greitai ir nemokamai keisk, ir grąžink nenaudotas ir nepažeistoje, originalioje pakuotėje prekes per 30 dienų, nekeldamas kojos iš namų LP EXPRESS savitarnos terminalu – paprastai, greitai ir nemokamai! Norint nemokamai grąžinti netikusio dydžio aprangą ar avalynę kviečiame kreiptis e. paštu [email protected], nemokamai prekių keitimui grąžinimui sugeneruosime siuntos lipduką siuntai grąžinti paštomatu (LP EXPRESS).

Pirkėjui grąžinant Prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • Pirkėjas pasirinkęs kitą grąžinimo būdą, grąžinimo išlaidas padengia savo sąskaita.
  • Gavę sugadintą pakuotę ar prekę, kuri neatitiks grąžinimo taisyklių reikalavimų, ją grąžinsime siuntėjui.

Kilus papildomiems klausimams, kviečiame skambinti +370 684 18384, arba susisiekti e. paštu: [email protected].

Grąžinimo sąlygos

Prekių trūkumai ar gedimai šalinami ir remontuojami, Netinkamos kokybės Prekės ar kokybiškos Prekės, kurių Pirkėjui nepatinka forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis įstatymu „MAŽMENINĖS PREKYBOS TAISYKLĖS“, Lietuvos Respublikos Ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis“ ir kitais galiojančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais.

Pirkėjas turi teisę grąžinti Prekes pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo Prekės pristatymo dienos ir laikantis Taisyklių bei numatytos tvarkos:

  • Pirkėjas turi pateikti raštišką laisvos formos pranešimą apie sutarties atsisakymą arba apie tai pranešti elektroniniu paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti Prekę ir jos užsakymo numerį;
  • Pirkėjas privalo ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų grąžinti Prekę Pardavėjui.
  • Už kokybiškos prekės grąžinimą moka pirkėjas (netaikoma Northwave batams).

Internetu įsigytą ir per kurjerius/paštomatus pristatytą prekinės išvaizdos nepraradusią, be naudojimo žymių ir pilnos komplektacijos prekę(-es) galima grąžinti tik mūsų adresu:

UAB JW Trade (Bikko.lt sandelis) Radviliškio g. 49 LT-76371 Šiauliai Tel.  +37060418102

Jeigu prekė telpa į paštomatą, galima grąžinti:

  • Omniva paštomatas: Šiaulių IKI Vilniaus 15E paštomatas (Šiauliai), DPD  paštomatas: Vilniaus g. Maxima paštomatas 229 Vilniaus g. 3 76275 (Šiauliai);
Kadangi su paštu ir autobusų siuntomis nedirbame  šis grąžinimo būdas nėra galimas ir jei siunta bus palikta pašte ar autobusų stotyje  ji grįš Jums atgal.
Internetu įsigytos ir pristatytos prekės(-ių) grąžinti į salonus nėra galimybės. Salonai neadministruoja internetinių užsakymų ir jų nemato sistemoje.

Kai prekę(-es) gausime į sandėlį  grąžinsime už prekę(-es) sumokėtus pinigus. Jei norite pakeisti prekę į kitą  galite atlikti naują užsakymą pasirinktai prekei, nelaukdami grąžinimo procedūros pabaigos.

Pirkėjui grąžinant Prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • Grąžinama Prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nenuimtos ir nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, pakavimo elementai ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška Prekė);
  • Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • Prekė turi būti nenaudota ir nepraradusi prekinės išvaizdos (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška Prekė);
  • Grąžinama Prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
  • Grąžinant Prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas) ir užpildytą laisvos formos prašymą.

Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų Prekių, jei Pirkėjas nesilaiko Taisyklėse nustatytos Prekių grąžinimo tvarkos ir sąlygų.

Nepriklausomai nuo Prekės dydžio ir svorio (įskaitant atvejus, kai Prekė sveria daugiau kaip 10 kg.), Prekę, kuri Pirkėjui nepatinka dėl jos formos, dydžio, spalvos, modelio ar komplektiškumo ir kurią Pirkėjas keičia ar grąžina kokybei įvertinti, keisti, taisyti ar grąžinti, veža Pirkėjas, nebent abipusiai sutarta kitaip.

Kai grąžinama gauta ne ta ar nekokybiška Prekė, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti tokias Prekes, jas pakeisti analogiškomis Prekėmis ar padengti Prekių grąžinimo išlaidas, jei dėl to buvo iš anksto suderinta su Pardavėju. Visais atvejais, prieš grąžinant gautą ne tą ar nekokybišką Prekę, Pirkėjui būtina suderinti su Bikko.lt prekių grąžinimo-pakeitimo ir pristatymo būdą. Pardavėjas gali atsisakyti padengti grąžinimo išlaidas arba jų skirtumą Pirkejui, jei Pirkėjas negavus patvirtinimo iš Pardavėjo pasinaudojo brangesniu grąžinimo būdu ar kaina, nei Pardavėjo naudojamas ir galimas pasiūlyti pristatymo būdas ir kaina.

Grąžindamas Prekes, Pirkėjas privalo nurodyti siuntėjo ir gavėjo adresą bei tinkamai supakuoti prekę, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu. BIKKO.lt negrąžins pinigų už prekes, kurios buvo pažeistos siuntimo metu. BIKKO.lt neatsako už siuntinius, kurie buvo išsiųsti netinkamai supakuoti, netinkamai nurodžius adresą, taip pat jei siuntiniai buvo prarasti ar sugadinti siuntimo metu.

Pardavėjas gavęs grąžinamas Prekes ir įvertinęs, kad jos atitinka keitimo ir grąžinimo taisykles ir sąlygas bei LR teisės aktus, įsipareigoja per 14 dienų grąžinti Pirkėjui už Prekes sumokėtus pinigus į jo Prekių grąžinimo akte nurodytą banko sąskaitą. Už Prekės pristatymą Pirkėjo sumokėtos siuntimo/grąžinimo išlaidos, papildomų suteiktų paslaugų ar adminisravimo mokestis nėra grąžinami nebent nustatoma, jog grąžinama nekokybiška Prekė.