Šylant orams, pastebima vis daugiau dviratininkų mieste. Kai kurie dirbantieji pradeda palikti savo automobilius garažuose, išsitraukia dviračius ir jais važiuoja iki darbo ir atgal. Daugėja ir tų, kurie dviračiais tiesiog nori pasivažinėti ar greičiau nei pėsčiomis nukakti iš taško A į tašką B. Į tai Lietuvos miestai reaguoja ir rengia dviračiams skirtas vietas, tačiau kol kas jų dar nėra tiek daug.
Tiek dirbantiems, tiek studentams yra svarbu dviračius palikti saugiose vietose. Ir tai reiškia ne gatvėje, ne prie medžio ar prirakinto prie laiptų. Kai kurios įmonės ar mokymosi įstaigos į tai reaguoja ir savo vidiniuose kiemuose ar pirmuose aukštuose įrengia dviračių palikimo vietas. Tačiau, kiek teko matyti, saugomų dviračių palikimo vietų skaičius dažniausiai yra bent 5 kartus mažesnis nei visų toje įstaigoje dirbančių ar besimokančių skaičius.
Miestų infrastuktūros tvarkytojams bei įstaigų valdytojams kyla klausimas, kur steigti dviračių parkavimo vietas, kurias erdves galima tuo tikslu paaukoti. Todėl šiuo metu dviratininkai patys turi galvoti, kur galima palikti dviračius, kad grįžę iš darbo ar studijų juos rastų. Pirmiausia apsisaugojimo priemonė yra dviračio žymėjimas ir išskirtinumas. Šie du dalykai bus svarbiausi, jei dviratis bus pavogtas.
Svarbiausia yra patį dviratį prirakinti prie stacionaraus objekto taip, kad nebūtų lengva spynos nuimti. Pasirinkta vieta turėtų būti vieša, netoli nuo ten, kur jūs esate. Patariama dviratininkams rakinti dviejomis spynomis – pamačius dvi spynas vagims gali kilti daugiau dvejonių, nes prailgėja pačios vagystės laikas. Geriausios spynos yra tos, kuriomis dviratį galima užrakinti kryžmai, dantytais raktais, o rakinant saugiausiais sprendimas yra surakinti ratus su rėmu, jei tai įmanoma. Galima apsidrausti ir sustiprinti apsaugą su garsine signalizacija ar kodu rakinama spyna.
Dviračiams skirta infrastruktūra Lietuvoje dar nėra tobula. Trūksta dviračių takų, sudaromų saugių važiavimo sąlygų, ir dviračių palikimo vietų. Tačiau tai keičiasi sulig dviratininkų skaičiaus augimu. Šiuo metu miestai planuoja didinti dviračių takų skaičių, tikėtina, kad su jais augs ir parkavimo vietų skaičius.