Elite 240 dviračio lengvas svoris ir greitis bei energija, nukreipti į greitą judėjimą pirmyn - jūsų mažajam dviratininkui tai patiks! Nesvarbu, ar pasirinksite Pro ar SLX modelį su atnaujintais komponentais, anglies pluošto šakė puikiai dera prie C:62 anglies rėmo. Pirmyn!
Net jaunieji lenktynininkai žino, kad lenktynes laimi greitis. Dėl šios priežasties sukurtas Elite 240 C:62 Pro, kuriame viskas, ko išmokta kuriant lenktyninius kalnų dviračius, galinčius užimti nugalėtojų pakylą, sutalpinta į nedidelio dydžio tobulybę. Lengvas rėmas ir šakė - tai tik pradžia. Dėl lengvo perjungimo, plataus pavarų diapazono bei siekiant užtikrinti patikimumą sumontuota 1x10 pavarų sistema. Vairo kalonės eigos ribotuvas, kuris apsaugo viršutinį rėmo vamzdį nuo pažeidimų avarijos atveju. Priekyje sumontuota 12x100 kiauryminė ašis (Thru Axle), vaikiško dydžio vairas, rankenos ir stabdžių rankenėlės su Magura hidrauliniais diskais stadžiais užtikrina reikiamą valdymą. O tokios smulkmenos, kaip itin lengvos Schwalbe Aerothan kameros ir Newmen ratai, yra tik detalės, kurių galima tikėtis iš grynakraujo lenktynininko.Dirbdami su lenktynininkais CUBE žino, jog jie nori tvirto, greito reagavimo ir, svarbiausia, lengvo rėmo. Būtent šias savybes įdiegė į lengvą anglies pluošto Elite 240 C:62 dviračio rėmą, tačiau jis puikiai sumažintas, kad tiktų jaunesniems dviratininkams. Kiekviena rėmo konstrukcijos detale siekiama sumažinti svorį, neprarandant tvirtumo ar standumo. Į apačia platejantis vairo kolonėlės vamzdis(Tapered), anglies pluošto šakė ir 12 mm kiauryminė ašis (Thru Axle) priekyje ir gale užtikrina tikslų valdymą ir efektyvų galios perdavimą. Balnelio laikilį paliktas siauras, kad būtų patogu važiuoti. Troseliai išvedžioti viduje, kad pavarų perjungimas būtų ilgalaikis ir tikslus, todėl mama ir tėtis gali mažiau laiko skirti reguliavimui, o daugiau - džiaugsmui.
Dviračio techninės specifikacijos
Pastatymo kojelės, bagažinės ir purvasaugių suderinamumas (CUBE rekomenduojama)
Ši informacija skirta tik CUBE 2025 kolekcijai. Sąrašuose pateikta informacija tik apie CUBE/ACID/RFR prekinių ženklų kojeles, bagažines ir skydelius. Dviračiams gali tikti ir kitų gamintojų priedai. Jei nesate tikri dėl suderinamumo – kreipkitės.
Suderinamų skydelių sąrašas: https://bit.ly/PURVASAUGIU-PASIRINKIMAS-CUBE2025
Suderinamų pastatymo kojelių sąrašas: https://bit.ly/PASTATYMO-KOJELES-PASIRINKIMAS-CUBE2025
Suderinamų bagažinių sąrašas: https://bit.ly/BAGAZINES-PASIRINKIMAS-CUBE2025
Bendroji informacija apie elektrinį dviratį
Baterijos talpa - matuojama Wh (vatvalandės) arba Ah (ampervalandės) ir tiesiogiai įtakoja maksimalų nuvažiuojamą atstumą su pilnai įkrauta baterija. Didesnė talpa – didesnis nuvažiuojamas atstumas- Nuvažiuojamas atstumas – apytikslis atstumas kilometrais, kurį galite nuvažiuoti su visiškai įkrauta baterija. Atstumas priklauso nuo dviratininko svorio, baterijos talpos, oro sąlygų, relfefo (įkalnės/nuokalnės) bei pasirinkto variklio pagalbos minant lygio. Svarbu paminėti, kad su laiku per kelis metus baterijos talpa vis mažėja. Tai yra normalus cheminis ličio jonų baterijos procesas (elementų senėjimas). Neteisingas naudojimas ar modifikacijos gali sumažinti maksimalų nuvažiuojamą atstumą. BOSCH sistemos apytikslė nuvažiuojamo atstumo skaičiuoklė (anglų k.): https://www.bosch-ebike.com/en/service/range-assistant .
- Dviračio svoris – bendras visų dviračio komponentų svoris, įskaitant variklį, bateriją, dalis rėmą ir priedus. CUBE dviračiai pasižymi puikiu dviračio galios ir svorio santykiu.
- Variklio galia – Nominali galia, kurią gali sugeneruoti elektrinis dviračio variklis. Galia neviršija daugelyje šalių nustatytų galios reikalavimų elektriniams dviračiams.
- Baterijos tarnavimo laikas – nurodytas krovimų ciklas yra apytikslis ir gali būti mažesnis, priklausomai nuo to, kaip baterija yra naudojama, saugoma ir pan.
- Maksimalus greitis, kurį gali palaikyti variklis yra 25 km/h. Pasiekus šią ribą variklis išsijungia ir vėl įsijungs tik sumažėjus greičiui. Variklis veikia tik mininat (padeda minti). Dviratis neturi akseleratoriaus renkanėlės. Pagalbos minant lygius ir kitus nustatymus galima pasirinkti ant vairo esančiu valdikliu.
Rėmo geometrija
Rėmo geometriją rasite sąraše, paspaudę šią nuorodą: https://bit.ly/GEOMETRYCUBE2025
Prieš tai nusikopijuokite 6 pirmus prekės kodo skaičius

Dviratis siunčiamas originalioje gamintojo pakuotėje (dažniausiai su nuimtu priekiniu ratu, vairu, balneliu), kuri užtikrina prekių saugumą sandėliavimo ir transportavimo metu. Įsigydamas dviratį tokioje pakuotėje, Pirkėjas pats arba jo pasirinktas dviračių meistras turi tinkamai jį paruošti naudojimui – surinkti, suvaržyti ir sureguliuoti.

Dviratis prieš išsiuntimą paruošiamas važiavimui - surenkamas, sureguliuojamas ir suvaržomas. Jis pristatomas supakuotas specialioje kartono dėžėje. Gavus dviratį reikia tik teisingai įsisukti ir priveržti pedalus, nusistatyti vairą bei sėdynę tinkamoje pozicijoje ir galima važiuoti. Vaikiškiems dviračiams gali reikėti prisukti ir pagalbinius ratukus bei pagalbinę lazdą, jei tokie yra komplektacijoje. Papildomai įsigytų priedų ir aksesuarų sumontavimas į paslaugos kainą neįeina.

Dviratis Jums bus pateiktas 100 % paruoštas važiavimui. Kai dviratis bus surinktas ir sureguliuotas, Jūs būsite informuoti ir galėsite jį atsiimti iš Bikko.lt dviračių salono. Papildomai įsigytų priedų ir aksesuarų sumontavimas į paslaugos kainą neįeina.