Elektrinis dviratis Raymon TrailRay 160E 10.0 SE 29" white
Raymon TraiRay 160E 10.0 yra daugiau nei elektrinis kalnų dviratis - tai galingas, patikimas ir universalus įrankis, skirtas įveikti sunkiausias trasas ir pakelti savo nuotykius bekelėje į kitą lygį. Dėl galingo variklio, tvirtos konstrukcijos, aukštos kokybės komponentų ir patogios ergonomikos Raymon TraiRay 160E 10.0 užtikrins, kad galėtumėte važiuoti garantuotai, kad ir kur jus nuvestų trasa.
Kilkite efektyviai, leiskitės su malonumu - sveiki atvykę į E-MTB Trail kategoriją.
Šis eMTB, sukurtas ant tvirto aliuminio rėmo, pasižymi optimizuota geometrija, pritaikyta 29 colių ratams, ir didesniu manevringumu dėl beveik dviem centimetrais trumpesnio galinio trikampio. Integruotas Simplo didelio našumo akumuliatorius užtikrina sklandų energijos teikimą. Dėl 170/160 mm PILNOS amortizacijos eMTB TrailRay puikiai tinka važiuoti nelygiu paviršiumi ir užtikrina tikslų valdymą bei dinamišką valdymą.
TrailRay 160e 10.0 garantuoja sklandų važiavimą bet kokiu reljefu, tiek kylant, tiek leidžiantis. Jo SRAM SX SX Eagle 12 pavarų pavarų sistema leidžia be vargo keisti pavaras, o Yamaha PW-X3 rėmo centre sumontuotas variklis užtikrina įspūdingą 85 Nm sukimo momentą. Keturių svirčių galinis trikampis su progresyvia amortizacija ir 160 mm eiga leidžia lengvai įveikti akmenimis ir šaknimis apaugusias trasas. Priekyje esanti orinė RockShox Domain RC šakė su net 170 mm eiga užtikrina stabilumą net sunkiausiose trasos atkarpose. Dviratis pasiruošęs nuotykiams, o Jūs?
Dviračio techninės specifikacijos
Nuvažiuojamas atstumas – apytikslis atstumas kilometrais, kurį galite nuvažiuoti su visiškai įkrauta baterija. Atstumas priklauso nuo dviratininko svorio, baterijos talpos, oro sąlygų, relfefo (įkalnės/nuokalnės) bei pasirinkto variklio pagalbos minant lygio. Svarbu paminėti, kad su laiku per kelis metus baterijos talpa vis mažėja. Tai yra normalus cheminis ličio jonų baterijos procesas (elementų senėjimas). Neteisingas naudojimas ar modifikacijos gali sumažinti maksimalų nuvažiuojamą atstumą. BOSCH sistemos apytikslė nuvažiuojamo atstumo skaičiuoklė (anglų k.): https://www.bosch-ebike.com/en/service/range-assistant .
Dviračio svoris – bendras visų dviračio komponentų svoris, įskaitant variklį, bateriją, dalis rėmą ir priedus. RAYMON dviračiai pasižymi puikiu dviračio galios ir svorio santykiu.
Variklio galia – Nominali galia, kurią gali sugeneruoti elektrinis dviračio variklis. Galia neviršija daugelyje šalių nustatytų galios reikalavimų elektriniams dviračiams.
Baterijos tarnavimo laikas – nurodytas krovimų ciklas yra apytikslis ir gali būti mažesnis, priklausomai nuo to, kaip baterija yra naudojama, saugoma ir pan.
Maksimalus greitis, kurį gali palaikyti variklis yra 25 km/h. Pasiekus šią ribą variklis išsijungia ir vėl įsijungs tik sumažėjus greičiui. Variklis veikia tik mininat (padeda minti). Dviratis neturi akseleratoriaus rankenėlės. Pagalbos minant lygius ir kitus nustatymus galima pasirinkti ant vairo esančiu valdikliu.
Dviratis siunčiamas originalioje gamintojo pakuotėje (dažniausiai su nuimtu priekiniu ratu, vairu, balneliu), kuri užtikrina prekių saugumą sandėliavimo ir transportavimo metu. Įsigydamas dviratį tokioje pakuotėje, Pirkėjas pats arba jo pasirinktas dviračių meistras turi tinkamai jį paruošti naudojimui – surinkti, suvaržyti ir sureguliuoti.
Dviratis prieš išsiuntimą paruošiamas važiavimui - surenkamas, sureguliuojamas ir suvaržomas. Jis pristatomas supakuotas specialioje kartono dėžėje. Gavus dviratį reikia tik teisingai įsisukti ir priveržti pedalus, nusistatyti vairą bei sėdynę tinkamoje pozicijoje ir galima važiuoti. Vaikiškiems dviračiams gali reikėti prisukti ir pagalbinius ratukus bei pagalbinę lazdą, jei tokie yra komplektacijoje. Papildomai įsigytų priedų ir aksesuarų sumontavimas į paslaugos kainą neįeina.
Dviratis Jums bus pateiktas 100 % paruoštas važiavimui. Kai dviratis bus surinktas ir sureguliuotas, Jūs būsite informuoti ir galėsite jį atsiimti iš Bikko.lt dviračių salono. Papildomai įsigytų priedų ir aksesuarų sumontavimas į paslaugos kainą neįeina.