Elektrinis dviratis Raymon HardRay E 3.0 29" anthracite-red
Atrodo per gerai, kad būtų tiesa? Bet tai – tikra!
Šiuos dviračius įsigijome žemiau savikainos, todėl dabar turime unikalią galimybę pasiūlyti juos už ypatingai patrauklią kainą! Dviračiai yra nauji ir su galiojančia garantija.
Kodėl tokia kaina?
✔ Šiuos dviračius įsigijome žemiau savikainos.
✔ Norime atlaisvinti vietą sandėlyje naujoms kolekcijoms.
✔ Tai reta proga įsigyti kokybišką dviratį už itin gerą kainą!
Prekių kiekis ribotas, tad nedelsk! Išsamesnę informaciją apie patį dviratį rasi aprašyme žemiau.
Raymon HardRay E 3.0 sukurtas nuotykiams, nes suderina tvirtas eksploatacines savybes ir pažangiausias el. dviračių technologijas. Nesvarbu, ar planuojate kilti stačiais kalnų takais, ar važiuojate nelygiu reljefu, ar tiesiog mėgaujatės savaitgalio pasivažinėjimu gamtoje, HardRay E 3.0 sukurtas taip, kad suteiktų galios, kontrolės ir pasitikėjimo savimi, kad įveiktumėte visus iššūkius.
Dviračio techninės specifikacijos
Megaukis važiavimu – Šis variklis buvo sukurtas taip, kad jį būtų galima optimaliai naudoti važiuojant dviračiu ir nulipus nuo jo. YAMAHA PWseries CE suteikia komforto važiuojant, kad ir kur bevažiuotumėte. Įrenginys užtikrina 50 Nm sukimo momentą ir leidžia dviratininkui patirti visus e. dviračio privalumus. The PW-series CE was developed to tackle any aspect of riding, offering ideal support.
Lengvasvoris – PWseries CE yra lengvas, nes sveria nuo 2,9 kg, todėl duoda natūralų el. variklio pagalbos pojūtį ir užtikrina malonų važiavimą. Važiuojant dviratininkas turėtų pajusti lengvą, greitą valdymą, o stumiant dviratį - pastebimą lengvumą.
Tylus – Yamaha strived to bring a very Tylus unit. With the PWseries CE, early morning rides instantly become a relaxing nature-immersive experience.
Pagalbinė ėjimo funkcija – elektrinio dviračio valdymas neturėtų būti našta, kai juo važiuojate. PWseries CE dviračio pagalbinė ėjimo funkcija praverčia stumiant dviratį, net į stačius šlaitus arba kai dviračiu vežamas sunkus krovinys.
Stilingas – Kompaktiškas variklio dizainas suteikia dviračio išvaizdai ryškesnių bruožų.
Automatinis palaikymo režimas – PWseries CE modelio automatinis palaikymo režimas užtikrina ramią važiavimo atmosferą, greitai susidoroja su nuolatiniais važiavimo sąlygų pokyčiais, įveikia visus sustojimus ir įsibėgėjimus. Automatinis palaikymo režimas taip pat užtikrina tvirtą ir sklandų įsibėgėjimą kiekviename starte.
Baterijos talpa – matuojama Wh (vatvalandės) arba Ah (ampervalandės) ir tiesiogiai įtakoja maksimalų nuvažiuojamą atstumą su pilnai įkrauta baterija. Didesnė talpa – didesnis nuvažiuojamas atstumas
Nuvažiuojamas atstumas – apytikslis atstumas kilometrais, kurį galite nuvažiuoti su visiškai įkrauta baterija. Atstumas priklauso nuo dviratininko svorio, baterijos talpos, oro sąlygų, relfefo (įkalnės/nuokalnės) bei pasirinkto variklio pagalbos minant lygio. Svarbu paminėti, kad su laiku per kelis metus baterijos talpa vis mažėja. Tai yra normalus cheminis ličio jonų baterijos procesas (elementų senėjimas). Neteisingas naudojimas ar modifikacijos gali sumažinti maksimalų nuvažiuojamą atstumą. BOSCH sistemos apytikslė nuvažiuojamo atstumo skaičiuoklė (anglų k.): https://www.bosch-ebike.com/en/service/range-assistant .
Dviračio svoris – bendras visų dviračio komponentų svoris, įskaitant variklį, bateriją, dalis rėmą ir priedus. CUBE dviračiai pasižymi puikiu dviračio galios ir svorio santykiu.
Variklio galia – Nominali galia, kurią gali sugeneruoti elektrinis dviračio variklis. Galia neviršija daugelyje šalių nustatytų galios reikalavimų elektriniams dviračiams.
Baterijos tarnavimo laikas – nurodytas krovimų ciklas yra apytikslis ir gali būti mažesnis, priklausomai nuo to, kaip baterija yra naudojama, saugoma ir pan.
Maksimalus greitis, kurį gali palaikyti variklis yra 25 km/h. Pasiekus šią ribą variklis išsijungia ir vėl įsijungs tik sumažėjus greičiui. Variklis veikia tik mininat (padeda minti). Dviratis neturi akseleratoriaus rankenėlės. Pagalbos minant lygius ir kitus nustatymus galima pasirinkti ant vairo esančiu valdikliu.
Dviratis siunčiamas originalioje gamintojo pakuotėje (dažniausiai su nuimtu priekiniu ratu, vairu, balneliu), kuri užtikrina prekių saugumą sandėliavimo ir transportavimo metu. Įsigydamas dviratį tokioje pakuotėje, Pirkėjas pats arba jo pasirinktas dviračių meistras turi tinkamai jį paruošti naudojimui – surinkti, suvaržyti ir sureguliuoti.
Dviratis prieš išsiuntimą paruošiamas važiavimui - surenkamas, sureguliuojamas ir suvaržomas. Jis pristatomas supakuotas specialioje kartono dėžėje. Gavus dviratį reikia tik teisingai įsisukti ir priveržti pedalus, nusistatyti vairą bei sėdynę tinkamoje pozicijoje ir galima važiuoti. Vaikiškiems dviračiams gali reikėti prisukti ir pagalbinius ratukus bei pagalbinę lazdą, jei tokie yra komplektacijoje. Papildomai įsigytų priedų ir aksesuarų sumontavimas į paslaugos kainą neįeina.
Dviratis Jums bus pateiktas 100 % paruoštas važiavimui. Kai dviratis bus surinktas ir sureguliuotas, Jūs būsite informuoti ir galėsite jį atsiimti iš Bikko.lt dviračių salono. Papildomai įsigytų priedų ir aksesuarų sumontavimas į paslaugos kainą neįeina.