Jau buvo kalbėta apie tai, kad skirtingi dviračių tipai turi įvairius vairus, kurie užtikrina kitokias savybes ir privalumus. Pavyzdžiui, ant plentinio dviračio vairo yra nuolat remiamasi, todėl jis turi skirtingas pozicijas, leidžiančias pailsinti rankas. Tirpstančios rankos yra pirmas ženklas, kuris gali ne tik parodyti ar teisingai sėdite, bet ir ar Jūsų vairas yra Jums tinkamas.
Visų pirma, naudojamas vairas turi būti patogus. Laikant suspaudus vairą, rankos neturėtų nutirpti po ilgo važiavimo. Todėl, kaip minėta, plentiniame dviratyje yra siūlomos skirtingos rankų padėtys. Kalnų dviračiai turi tiesų vairą, nes išlaikant tiesią sėdėseną, nėra nuolatinio spaudimo ant rankų. Jų skausmas gali atsirasti ir dėl neteisingos sėdėsenos – ant kalnų dviračio reikia sėdėti tiesiai, nesiremti per daug į vairą. Jeigu vis tiek skauda rankas, galima surasti sprendimus, kaip pakeisti vairą.
Renkantis vairą svarbu, kad jo plotis atitiktų pečių plotį. Jei dviračio vairas yra per platus, tuomet mentės gali pradėti remtis viena į kitą, dėl ko atsiranda nugaros ir kaklo skausmas. Jeigu vairas per siauras, tuomet gali spaustis krūtinkaulis ir gali tapti sunku kvėpuoti. Kai kuriems dviratininkams vairuojant turi būti sudaryta galimybė vairą pakelti – taip peršokant tam tikras kliūtis. Todėl net ir tiesiame vaire gali būti pritaisomi ragai, kurie padeda kontroliuoti dviratį važiuojant per dideles kliūtis.
Nors tam tikruose dviračiuose yra įprasta, koks yra vairas (kalnų dviračiams tiesus, plentiniams riestas žemyn, miesto lenktas atgal), jį galima pritaisyti ir pagal poreikius. Svarbu, kad būtų pritaisoma pagal atitinkamą vairo iškyšą. Jų būna trijų rūšių: srieginė, reguliuojama srieginė ir besriegė. Dabar pati populiariausia yra besriegė, kuri yra universali visiems dviračiams. Tiek vairas, tiek vairo iškyša paprastai gaminami iš aliuminio ar anglies plaušų. Dėl pasirinktos medžiagos gali skirtis ir savybės – pavyzdžiui, svoris.Lyginant juos tarpusavyje, anglies pluoštas yra lengvesnis, tačiau iš jo pagaminti produktai daugiau kainuoja.
Pritaisant vairą, svarbu, kad jis nebūtų per toli – važiuojant turi susidaryti 45 laipsnių kampas. Jei per didelis ar per mažas, važiuojant atsiranda skausmas dėl per arti juosmens esančių kelių ar nuolat ištiestų rankų.
Taigi vairas yra lygiai tokia pati pakeičiama dalis kaip ir kitos dviračio dalys. Vairo sistema paprastai pritaikoma prie dviračio tipo, siekiant užtikrinti geriausias savybes. Tačiau priklausomai nuo poreikių, galima keisti vairą, ar pritaisyti skirtingus ragus.