AMS Hybrid ONE44 C:68X SLT išmuša iš vėžių pedelec taisykles, kadangi sujungia lengvą C:68X anglies rėmą ir lengvą Bosch SX variklį, užtikrinančią iki 55 Nm sklandžią pagalbą. Kartu su Fox šake ir Shimano XTR pavarų sistema, tai ko gero geriausias dviratis kelionėms.
Mažas svoris, maksimalus greitis - toks yra AMS Hybrid ONE44 C:68X SLT tikslas. Lengvas Bosch SX variklis ir 400Wh baterija sumažina svorį, tačiau vis tiek gali suteikti 55 Nm sukimo momentą ir tai tik pradžia. Dar pridėkite lengvą C:68X anglues pluošto rėmas, E13 Race švaistiklius, Newmen Advanced SL A.30 anglies pluošto ratus ir Maxxis Rekon bei Rekon Race 2.4 colio padangas, ir viskas atrodys dar lengviau. Priekinė Fox 34 Factory Grip2 šakė ir Float Factory galinis amortizatorius užtikrina, kad viskas būtų tvirtai ir stabiliai. O Shimano XTR 1x12 pavarų perjungimo sistema su atitinkamais XTR hidrauliniais diskiniais stabdžiais užtikrina, kad galėtumėte važiuoti - ir lėtėti - tinkamu greičiu.
Sukurti itin lengvą Bosch varikliu varomą pilnos amortizacijos dviratį nėra lengva. Todėl AMS Hybrid ONE44 C:68X rėme panaudota pažangi C:68X anglies pluošto medžiaga, užtikrinanti didžiausią įmanomą tvirtumą ir standumą bei mažiausią svorį. 400Wh baterija įmontuota į apatinį rėmo vamzdį kuo arčiau naujojo lengvo Bosch SX variklio, kad pagerėtų valdymas, o rėmas yra paruoštas papildomai PowerMore 250Wh baterijai, kad būtų padidintas nuvažiuojamas atstumas. Vidinis troselių pravedimas paryškina rėmo dizainą, o lengvas tiesioginio tvirtinimo grandinės kreiptuvas yra lengvas. UDH rėmo antgalis (auselė) ir reguliuojamo kampo vairo kolonėlė, kad galėtumėte reguliuoti valdymą pagal savo važiavimo stilių, todėl jame yra viskas, ko reikia greitam važiavimui.
Dviračio techninės specifikacijos
Pastatymo kojelės, bagažinės ir purvasaugių suderinamumas (CUBE rekomenduojama)
Ši informacija skirta tik CUBE 2025 kolekcijai. Sąrašuose pateikta informacija tik apie CUBE/ACID/RFR prekinių ženklų kojeles, bagažines ir skydelius. Dviračiams gali tikti ir kitų gamintojų priedai. Jei nesate tikri dėl suderinamumo – kreipkitės.
Suderinamų skydelių sąrašas: https://bit.ly/PURVASAUGIU-PASIRINKIMAS-CUBE2025
Suderinamų pastatymo kojelių sąrašas: https://bit.ly/PASTATYMO-KOJELES-PASIRINKIMAS-CUBE2025
Suderinamų bagažinių sąrašas: https://bit.ly/BAGAZINES-PASIRINKIMAS-CUBE2025
CUBE elektrinių dviračių širdis – BOSCH
Sportinis lengvumas – Kai raumenų galia ir elektrinė pagalba veikia kartu, jūs gaunate aukščiausią našumą būtent tada, kai jo reikia: Su Performance Line SX Bosch pristato sportišką elektrinį variklį, kuris yra lengvesnis ir kompaktiškesnis už visus iki šiol sukurtus variklius. Skirtas lengviesiems eMTB, eGravel ir eUrban dviračiams.
Minimalistinis, tvirtas valdymo blokas – Iki smulkmenų sumažintas sistemos valdiklis yra valdymo blokas, skirtas e. dviračiams su išmaniąja sistema. Sąmoningai ribotas funkcijų ir informacijos skaičius palengvina greitą apžvalgą ir užtikrina, kad važiuojant nereikėtų blaškyti dėmesio. Sistemos valdiklis sklandžiai integruotas į viršutinį vamzdį - tai suteikia ir taip tvirtam kompanionui papildomą apsaugą, yra beveik nepastebimas ir puikiai tinka sportiškiems žygiams bei į dizainą orientuotiems eBike gerbėjams. Mini nuotolinio valdymo pultelis papildo sistemos valdiklį kaip papildomas valdymo pultelis, išplečia funkcijų spektrą ir užtikrina saugų valdymą. Jis su sistemos valdikliu sujungiamas Bluetooth ryšiu ir gali būti lanksčiai tvirtinamas ant vairo. Dėl šalia nykščio esančių mygtukų rankas visada galite laikyti ant vairo. Daugiau mygtukų suteikia daugiau funkcijų: Mini nuotolinio valdymo pultelis suteikia praktinių funkcijų, pavyzdžiui, išmaniąją pagalbos einant funkciją, taip pat galite įjungti arba išjungti eBike dviračio apšvietimą.
CompactTube 400 – Plonas, integruotas, kompaktiškas, 400 vatų valandų galios ir tik apie 2 kg svorio - tai tikras energijos čempionas: CompactTube 400 su naujoviška akumuliatoriaus elementų technologija pasižymi didžiausiu energijos tankiu iš visų Bosch eBike akumuliatorių.
Įkroviklis – Kompaktinis įkroviklis yra idealus įkroviklis visiems dviratininkams. Kompaktinį įkroviklį galima naudoti su 110-230 V maitinimo įtampa.
https://bikko.lt/naujienos/cube-ir-bosch-partneryste-elektriniu-dviraciu-ateitis-n149
Bendroji informacija apie elektrinį dviratį
Baterijos talpa - matuojama Wh (vatvalandės) arba Ah (ampervalandės) ir tiesiogiai įtakoja maksimalų nuvažiuojamą atstumą su pilnai įkrauta baterija. Didesnė talpa – didesnis nuvažiuojamas atstumas- Nuvažiuojamas atstumas – apytikslis atstumas kilometrais, kurį galite nuvažiuoti su visiškai įkrauta baterija. Atstumas priklauso nuo dviratininko svorio, baterijos talpos, oro sąlygų, relfefo (įkalnės/nuokalnės) bei pasirinkto variklio pagalbos minant lygio. Svarbu paminėti, kad su laiku per kelis metus baterijos talpa vis mažėja. Tai yra normalus cheminis ličio jonų baterijos procesas (elementų senėjimas). Neteisingas naudojimas ar modifikacijos gali sumažinti maksimalų nuvažiuojamą atstumą. BOSCH sistemos apytikslė nuvažiuojamo atstumo skaičiuoklė (anglų k.): https://www.bosch-ebike.com/en/service/range-assistant .
- Dviračio svoris – bendras visų dviračio komponentų svoris, įskaitant variklį, bateriją, dalis rėmą ir priedus. CUBE dviračiai pasižymi puikiu dviračio galios ir svorio santykiu.
- Variklio galia – Nominali galia, kurią gali sugeneruoti elektrinis dviračio variklis. Galia neviršija daugelyje šalių nustatytų galios reikalavimų elektriniams dviračiams.
- Baterijos tarnavimo laikas – nurodytas krovimų ciklas yra apytikslis ir gali būti mažesnis, priklausomai nuo to, kaip baterija yra naudojama, saugoma ir pan.
- Maksimalus greitis, kurį gali palaikyti variklis yra 25 km/h. Pasiekus šią ribą variklis išsijungia ir vėl įsijungs tik sumažėjus greičiui. Variklis veikia tik mininat (padeda minti). Dviratis neturi akseleratoriaus renkanėlės. Pagalbos minant lygius ir kitus nustatymus galima pasirinkti ant vairo esančiu valdikliu.
Rėmo geometrija
Rėmo geometriją rasite sąraše, paspaudę šią nuorodą: https://bit.ly/GEOMETRYCUBE2025
Prieš tai nusikopijuokite 6 pirmus prekės kodo skaičius

Dviratis siunčiamas originalioje gamintojo pakuotėje (dažniausiai su nuimtu priekiniu ratu, vairu, balneliu), kuri užtikrina prekių saugumą sandėliavimo ir transportavimo metu. Įsigydamas dviratį tokioje pakuotėje, Pirkėjas pats arba jo pasirinktas dviračių meistras turi tinkamai jį paruošti naudojimui – surinkti, suvaržyti ir sureguliuoti.

Dviratis prieš išsiuntimą paruošiamas važiavimui - surenkamas, sureguliuojamas ir suvaržomas. Jis pristatomas supakuotas specialioje kartono dėžėje. Gavus dviratį reikia tik teisingai įsisukti ir priveržti pedalus, nusistatyti vairą bei sėdynę tinkamoje pozicijoje ir galima važiuoti. Vaikiškiems dviračiams gali reikėti prisukti ir pagalbinius ratukus bei pagalbinę lazdą, jei tokie yra komplektacijoje. Papildomai įsigytų priedų ir aksesuarų sumontavimas į paslaugos kainą neįeina.

Dviratis Jums bus pateiktas 100 % paruoštas važiavimui. Kai dviratis bus surinktas ir sureguliuotas, Jūs būsite informuoti ir galėsite jį atsiimti iš Bikko.lt dviračių salono. Papildomai įsigytų priedų ir aksesuarų sumontavimas į paslaugos kainą neįeina.