Jei yra vieta, kur negalima pravažiuoti su Reaction Hybrid, dar neteko su ja susidurti. Sujungus Reaction kalnų dviračio judrumą, lengvą valdymą ir tvirtumą su sklandaus, puikiai integruoto Bosch variklio galia, galima tikėtis, kad šis dviratis bus sunkiai įveikiamas. Dviratis palaiko pedalų minimo asistavimą ir yra tvirtos konstrukcijos, kad galėtų važiuoti beveik visur. Kur jį keliausite?
Nesvarbu, į kurią Reaction Hybrid Race Allroad vietą pažvelgsite, pamatysite, kad kuriant jį detalėms buvo skirta daug dėmesio. Pirmiausia tai purvasaugiai, tvirta bagažė, tvarkingas apšvietimo komplektas ir stabili pastatymo kojelė. Reguliuojamas nuleidžiamas balnelio laikiklis (dropper), kad galėtumėte lengviau įveikti sudėtingiausias trasas. 4 stūmoklių Shimano hidrauliniai diskiniai stabdžiai ir sukibimą užtikrinančios Schwalbe 2.6 colio padangos, kurių dėka saugiai stabdysite bet kokiu oru. Lengvai reguliuojama RockShox Recon Silver Air amortizuojanti šakė su 120 mm ratų eiga (100 mm mažesnių dydžių rėmuose ir Easy Entry rėmuose), kad būtų patogiau ir lengviau valdyti. Be to patikima Shimano XT 1x12 pavarų perjungimo sistema užtikrina platų pavarų pasirinkimo diapozoną, kad būtų lengviau įveikti net ir sudėtingiausią maršrutą. CUBE pasirūpino smulkmenomis, jog jūs galėtumėte tiesiog mėgautis važiavimu.
Negalima nepastebėti tvarkingų ir praktiškų Reaction Hybrid Allroad purvasaugių, apšvietimo komplekto, bagažinės ir pastatymo kojelės, But that's not all. Šio rėmo pavadinimą Easy Entry (lengvas įvažiavimas) vartokame, kadangi jis būtent toks ir yra. Tvarkingai paslėpta PowerTube baterija ir saugiai sumontuotas Bosch CX variklis, be to, šis rėmas yra paruoštas PowerMore - jame nesunkiai galima papildomai naudoti iki 250 Wh talpos bateriją. Integruotas balnelio laikiklis ir troselių pravedimas papildo tvarkingą dizainą, o UDH rėmo antgalis (auselė) pritaikyta galimiems dalių atnaujinimams ateityje. Taip pat yra integruota grandinės apsauga, o rėmo dydžių pasirinkimas leis daugeliui dviratininkų rasti tinkamą variantą. Apie viską pagalvota, todėl galite tiesiog sėsti ir važiuoti.
Dviračio techninės specifikacijos
Pastatymo kojelės, bagažinės ir purvasaugių suderinamumas (CUBE rekomenduojama)
Ši informacija skirta tik CUBE 2025 kolekcijai. Sąrašuose pateikta informacija tik apie CUBE/ACID/RFR prekinių ženklų kojeles, bagažines ir skydelius. Dviračiams gali tikti ir kitų gamintojų priedai. Jei nesate tikri dėl suderinamumo – kreipkitės.
Suderinamų skydelių sąrašas: https://bit.ly/PURVASAUGIU-PASIRINKIMAS-CUBE2025
Suderinamų pastatymo kojelių sąrašas: https://bit.ly/PASTATYMO-KOJELES-PASIRINKIMAS-CUBE2025
Suderinamų bagažinių sąrašas: https://bit.ly/BAGAZINES-PASIRINKIMAS-CUBE2025
CUBE elektrinių dviračių širdis – BOSCH
Galia: tiksli ir kontroliuojama – Su Performance Line CX (BDU384Y) važiavimo dinamika ir vikrumas perkeliami į visiškai naują lygį. Jis galingas, lengvas ir tylus. Jį tobulinant buvo sukaupta dešimties metų patirtis ir nesuskaičiuojama daugybė važiavimų trasomis visame pasaulyje.
Visiškai sujungtas ir itin lankstus – Valdymo blokas su kompaktišku spalvotu ekranu ir visiškai sujungtas į išmaniosios sistemos tinklą - tai Purion 200. Šis viskas viename sprendimas užtikrina neperkrautą vairą, yra arti nykščio ir siūlo aštrų kaip skustuvas važiavimo duomenų rodinį bei paprastą, ergonomišką visų eBike funkcijų valdymą. Jei Purion 200 derinsite su papildomu ekranėliu - bus dar patogiau.
PowerTube 600 – Išmaniosios sistemos PowerTube 600 ir PowerTube 800: Abiem akumuliatoriams panaudotas naujas, lengvesnis korpusas. Jei eBike gamintojas tam paruošė eBike dviratį, jas galima lengvai pakeisti - norint pasiekti didesnį ar mažesnį atstumą.
Įkroviklis – Kompaktiškas įkroviklis yra idealus įkroviklis visiems e. dviratininkams. Kompaktiškąjį įkroviklį galima naudoti su 110-230 V maitinimo įtampa.
https://bikko.lt/naujienos/cube-ir-bosch-partneryste-elektriniu-dviraciu-ateitis-n149
Bendroji informacija apie elektrinį dviratį
Baterijos talpa - matuojama Wh (vatvalandės) arba Ah (ampervalandės) ir tiesiogiai įtakoja maksimalų nuvažiuojamą atstumą su pilnai įkrauta baterija. Didesnė talpa – didesnis nuvažiuojamas atstumas- Nuvažiuojamas atstumas – apytikslis atstumas kilometrais, kurį galite nuvažiuoti su visiškai įkrauta baterija. Atstumas priklauso nuo dviratininko svorio, baterijos talpos, oro sąlygų, relfefo (įkalnės/nuokalnės) bei pasirinkto variklio pagalbos minant lygio. Svarbu paminėti, kad su laiku per kelis metus baterijos talpa vis mažėja. Tai yra normalus cheminis ličio jonų baterijos procesas (elementų senėjimas). Neteisingas naudojimas ar modifikacijos gali sumažinti maksimalų nuvažiuojamą atstumą. BOSCH sistemos apytikslė nuvažiuojamo atstumo skaičiuoklė (anglų k.): https://www.bosch-ebike.com/en/service/range-assistant .
- Dviračio svoris – bendras visų dviračio komponentų svoris, įskaitant variklį, bateriją, dalis rėmą ir priedus. CUBE dviračiai pasižymi puikiu dviračio galios ir svorio santykiu.
- Variklio galia – Nominali galia, kurią gali sugeneruoti elektrinis dviračio variklis. Galia neviršija daugelyje šalių nustatytų galios reikalavimų elektriniams dviračiams.
- Baterijos tarnavimo laikas – nurodytas krovimų ciklas yra apytikslis ir gali būti mažesnis, priklausomai nuo to, kaip baterija yra naudojama, saugoma ir pan.
- Maksimalus greitis, kurį gali palaikyti variklis yra 25 km/h. Pasiekus šią ribą variklis išsijungia ir vėl įsijungs tik sumažėjus greičiui. Variklis veikia tik mininat (padeda minti). Dviratis neturi akseleratoriaus renkanėlės. Pagalbos minant lygius ir kitus nustatymus galima pasirinkti ant vairo esančiu valdikliu.
Rėmo geometrija
Rėmo geometriją rasite sąraše, paspaudę šią nuorodą: https://bit.ly/GEOMETRYCUBE2025
Prieš tai nusikopijuokite 6 pirmus prekės kodo skaičius

Dviratis siunčiamas originalioje gamintojo pakuotėje (dažniausiai su nuimtu priekiniu ratu, vairu, balneliu), kuri užtikrina prekių saugumą sandėliavimo ir transportavimo metu. Įsigydamas dviratį tokioje pakuotėje, Pirkėjas pats arba jo pasirinktas dviračių meistras turi tinkamai jį paruošti naudojimui – surinkti, suvaržyti ir sureguliuoti.

Dviratis prieš išsiuntimą paruošiamas važiavimui - surenkamas, sureguliuojamas ir suvaržomas. Jis pristatomas supakuotas specialioje kartono dėžėje. Gavus dviratį reikia tik teisingai įsisukti ir priveržti pedalus, nusistatyti vairą bei sėdynę tinkamoje pozicijoje ir galima važiuoti. Vaikiškiems dviračiams gali reikėti prisukti ir pagalbinius ratukus bei pagalbinę lazdą, jei tokie yra komplektacijoje. Papildomai įsigytų priedų ir aksesuarų sumontavimas į paslaugos kainą neįeina.

Dviratis Jums bus pateiktas 100 % paruoštas važiavimui. Kai dviratis bus surinktas ir sureguliuotas, Jūs būsite informuoti ir galėsite jį atsiimti iš Bikko.lt dviračių salono. Papildomai įsigytų priedų ir aksesuarų sumontavimas į paslaugos kainą neįeina.