0zł

Priekinis pavarų perjungėjas Shimano ULTEGRA Di2 FD-R8050 Brazed-on 2x11-speed

Prekės kodas: IFDR8050F
Ši prekė jau išparduota. Siūlome rinktis iš kitų šios kategorijos prekių arba pateikti užklausą dėl prekės alternatyvos pasiūlymo.
Klausti apie prekę
close
Užklausa dėl prekės
 
Aprašymas - Priekinis pavarų perjungėjas Shimano ULTEGRA Di2 FD-R8050 Brazed-on 2x11-speed
SHIMANO ULTEGRA FD-R8050-F užtikrina greitą ir sklandų priekinės pavaros perjungimą bet kokiomis aplinkybėmis, net ir tada, kai važiuodami nuo kalno perjungiate didįjį dantratį. Skaitmeninis Di2 priekinio pavarų perjungimo valdymas reiškia, kad kiekvienai perjungimo operacijai naudojama ta pati galia patikimas ir tikslus perjungimas. Kompiuteriu valdomos automatinio perjungimo funkcijos reiškia, kad galite susikoncentruoti į trasą ir nesirūpinti dėl perjungimo. FD-R8050 Suderinama su SHIMANO sinchronizuota pavara, todėl galite tiksliai nustatyti perjungimo nustatymus. Vienu perjungėju galima valdyti ir priekinį, ir galinį perjungimą.

Prekės techninės specifikacijos

  • Užprogramuotas grandinės valdiklis
  • SHIMANO sinchronizuota pavara
  • Trumpesnis galinio centro ilgis (410 mm) su 135 mm O.L.D.
  • Sistemos ryšys su galiniu pavarų perjungėju ir užprogramuotas grandinės valdiklis reiškia, kad grandinės kritimo tikimybė yra minimali
  • Greitas ir sklandus priekinės pavaros perjungimas esant dideliam pedalų minimo momentui
  • Sukurta taip, kad tilptų platesnis krumpliaračių žingsnis neprarandant perjungimo našumo
  • Suderinama su: 46-53T
  • Maksimali talpa (didžiausias priekinis dantratis - mažiausias priekinis dantratis) + (didžiausia galinė žvaigždutė - mažiausia galinė žvaigždutė): 16T
  • Suderinama grandinė Tipas: HG-EV 11 pavarų/ HG-X11
  • Grandinės padėties kampas: 61-66°
  • Svoris: 132 g
  • Down Swing
  • Suderinama grandinė HG-EV 11 pavarų/ HG-X11
  • 1 E-tube prievadas
  • E-tube projekto programinės įrangos atnaujinimas
  • Jungčių įvorės: 2
  • Montavimas: Brazed-On
  • Medžiaga: Aliuminis

TECHNOLOGIJOS

SEIS Pavarų perjungimo technologija, pagrįsta SHIMANO INDEX SYSTEM (SIS), kuri per daugelį metų įrodė savo puikias pavarų perjungimo savybes. Didžiausias skirtumas yra tas, kad šiuo atveju perjungimą atlieka ne mechanika, o elektronika. Šį elektroninį pavarų perjungėją per pastaruosius dvejus metus nuodugniai išbandė keli profesionalūs lenktynininkai visomis įmanomomis sąlygomis, tokiomis kaip lietus, purvas, žema temperatūra, duobėti keliai ir visų šių sąlygų deriniai vienu metu. Perjungimas atliekamas tiesiog paspaudus mygtuką. Norint perjungti pavaras, nereikia naudoti jėgos, o tai suteikia svarbių privalumų, nes dabar lengviau visada tvirtai laikyti vairą ir susikoncentruoti į važiavimą, o ne į pavarų perjungimą. Perjungimo sistema leidžia tiksliai ir lengvai perjungti pavaras sudėtingomis aplinkybėmis, pavyzdžiui, kai turite nušalusias rankas arba esate visiškai išsekę. Be to, pavarų perjungimo veikimui niekada neturės įtakos užteršti ar ištempti troseliai, nes pavarų perjungimo signalas perduodamas elektroniniu būdu. Valdymo mygtukai veikia panašiai kaip ir mechaninė DUAL CONTROL LEVER, todėl jums nereikia iš naujo programuoti SEIS.

Di2 (skaitmeninio integruoto intelekto) privalumai akivaizdūs visiems, išbandžiusiems šią belaidę sistemą: perjungti pavaras tampa paprasčiau, lengviau ir greičiau, tereikia paliesti pavarų perjungimo mygtukus. Valdymas pirštų galiukais. Papildomi privalumai: automatinis priekinio pavarų perjungimo mechanizmo perjungimas, neprilygstamas tikslumas ir itin lengvas montavimas bei reguliavimas. Tai leidžia automatiškai judinti grandinės kreipiančiąją, reaguojant į galinio pavarų perjungimo padėtį. Važiuojant nebereikia susikoncentruoti į perjungimą.

HG-X11 kryptinė grandinė sklandžiau perjungia pavaras ir užtikrina didesnį bendrą našumą. Dešinioji ir kairioji pusės optimizuotos atitinkamai priekiniam ir galiniam perjungimui.

Shimano sinchronizuotas perjungimas - viena rankenėle galima valdyti abu perjungėjus. Naudojant visiškai sinchronizuotą pavarų perjungimo funkciją, priekinis pavarų perjungėjas nustato galinio pavarų perjungimo padėtį ir automatiškai perjungia į efektyviausią pavarą, kad grandinės linija būtų geriausia, todėl niekada nebereikės rūpintis priekiniu perjungimu ar korekciniu perjungimu. Pusiau sinchronizuota pavarų perjungimo sistema leidžia rankiniu būdu perjungti priekinį pavarų perjungėją, todėl galite optimaliai kontroliuoti geriausią pavarų derinį, tinkantį jūsų važiavimo stiliui. Sistema automatiškai pasirūpina reikiama korekcija, perjungdama tinkamą galinę pavarą, kad būtų užtikrinta geriausia grandinės linija. Synchronized Shift yra visiškai suderinama ir pritaikoma su E-tube.

Svarbu: Visiems Shimano Di2 elektroniniams komponentams reikia tos pačios programinės įrangos versijos. Norint diagnozuoti, nuskaityti arba atnaujinti programinę įrangą, reikia papildomo įrenginio. Naudojant komponentus su kita programinės įrangos versija, gali sutrikti jų veikimas arba sutrikti funkcijos.

Papildoma informacija apie prekę
Pavadinimas
Priekinis pavarų perjungėjas Shimano ULTEGRA Di2 FD-R8050 Brazed-on 2x11-speed
Kodas
IFDR8050F
Gamintojas
Shimano
EAN kodas
4524667728788
Atsiliepimai apie - Priekinis pavarų perjungėjas Shimano ULTEGRA Di2 FD-R8050 Brazed-on 2x11-speed
Parašykite savo atsiliepimą

Priekinis pavarų perjungėjas Shimano ULTEGRA Di2 FD-R8050 Brazed-on 2x11-speed

Parašykite savo atsiliepimą